Wij monitoren dagelijks advertenties & commercials op radio, TV en websites, in dagbladen, tijdschriften, bioscopen en ‘out-of-home’.
Categorisering, harmonisatie & verrijking
Wij verrijken de monitoring data met aanvullende informatie over merk, concern, branche, productlijn, mediawaarde, mediabureau, heading, verschijningsdatum, data over uitgaven gekoppeld aan de plaatsing van advertenties en prijzen, en meer. Daarbij kunnen we aan reclame-uitingen branche specifieke kenmerken, die we samen met onze klanten bepalen, toevoegen.
Uniek: geharmoniseerde data op campagneniveau
Wij matchen verschillende advertenties over verschillende media. Crossmediaal dus. Zo kunnen wij de mediabestedingen per product, thema en/of doelgroep te bepalen. Daarnaast koppelen we reclame-uitingen die tot dezelfde campagne horen aan elkaar. Zo krijg je inzicht, bijvoorbeeld in de campagnestrategie van je concurrenten. Via dagelijkse alerts, wekelijkse updates, maandelijkse rapportages en kwartaal- en jaaranalyses ben je altijd snel en volledig op de hoogte.
Fact:
In 2022 noteerde Adfact mediabestedingen in 31 markten en 1.104 verschillende product categorieën.
Rapportages: Helder & Dynamisch
Ken je het gezegde, ‘u vraagt, wij draaien’? In het geval van onze rapportages is dit zeker het geval. Bij Adfact leveren wij maatwerk. Zo krijg je in rapportages exact de data, informatie en inzichten die voor jouw merk of organisatie belangrijk zijn. Helder, dynamisch en accuraat. Informeer snel naar de mogelijkheden! We denken graag met je mee.