Concurrentie informatie is een belangrijk onderdeel voor het bepalen van uw strategie

Wat communiceert de concurrentie, hoe positioneren ze zich, via welke media, wat de mediawaarde is en hoe zich die verhoudt tot uw inspanning. Maar het aantal media vergroot in rap tempo, de frequentie van adverteren neemt toe en campagnes wisselen elkaar in hoog tempo af. Houd zicht op de dynamische communicatie in uw branche en uw concurrenten. Kies voor Adfact voor het juist bepalen van uw strategie.
 


 

Reclame-archief
Contact

Adfact Media & Advertising Intelligence
Lars de Vries
Managing Director
t 31 75 616 5531
info@adfact.nl

Adfact updates

Periode januari t/m oktober 2018
  • Energie -27,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de energiebranche van januari t/m oktober 2018 is 26,1 miljoen euro. Dat is 27,8% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Optiek (& horen) -6,9%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de optiekbranche van januari t/m oktober 2018 is 68,7 miljoen euro. Dat is 6,9% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Finance -13,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen de categorie financiƫle dienstverlening van januari t/m oktober 2018 is 215,5 miljoen euro. Dat is 13,0% minder dan dezelfde periode van vorig jaar.
  • Automotive -10,8%

    De totaal geregistreerde mediawaarde binnen personenwagens van januari t/m oktober 2018 is 277,0 miljoen euro. Dat is 10,8% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Mobiele providers -3,7%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van mobiele providers van januari t/m oktober 2018 van de particuliere markt is 152,0 miljoen euro. Dat is 3,7% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Internet providers & corporate +16,5%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van internet providers & corporate van januari t/m oktober 2018 van de particuliere markt is 79,9 miljoen euro. Dat is 16,5% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar.
  • Verzekeren -12,0%

    De totaal geregistreerde mediawaarde van de categorie Verzekeren van januari t/m oktober 2018 is 93,2 miljoen euro. Dat is 12,0% minder dan in dezelfde periode van vorig jaar.